Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(10)
Autor
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(3)
Bogusławska Zofia (1900-1993)
(1)
Czerwieński Bolesław (1851-1888). Czerwony Sztandar (pol)
(1)
Eustachiewicz Lesław (1913-1998)
(1)
Gebethner Stanisław (1935- )
(1)
Karwat Tadeusz
(1)
Kazimierski Wacław
(1)
Nowacki Tadeusz Wacław (1913-2011)
(1)
Rakowiecki Janusz
(1)
Rudecka Barbara
(1)
Sarosiek Halina
(1)
Sosnowski Teofil
(1)
Suchanek Adam
(1)
Waryński Ludwik (1856-1889). Warszawianka (pol)
(1)
Święcicki Wacław (1848-1900). Mazur kajdaniarski (pol)
(1)
Rok wydania
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(7)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Księgarstwo
(3)
Książka
(2)
Liternictwo
(2)
Reklama
(2)
Bibliografia
(1)
Biernacki, Mikołaj (1836-1901)
(1)
Bogurodzica (utwór lit.)
(1)
Drukarstwo
(1)
Język polski
(1)
Kochanowski, Jan (1530-1584)
(1)
Kolportaż
(1)
Komputery
(1)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(1)
Krasicki, Ignacy (1735-1801)
(1)
Literatura polska
(1)
Nauczanie programowane
(1)
Niemcewicz, Julian Ursyn (1758-1841)
(1)
Orzeszkowa, Eliza (1841-1910)
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Oświecenie
(1)
Poezja polska
(1)
Polska
(1)
Pomiary
(1)
Potocki, Wacław (1621-1696)
(1)
Prawo
(1)
Proza polska
(1)
Prus, Bolesław (1847-1912)
(1)
Rej, Mikołaj (1505-1569)
(1)
Renesans
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Sztuka polska
(1)
Szymonowic, Szymon (1558-1629)
(1)
Temat: dzieło
Anielka
(1)
Antek
(1)
Cham
(1)
Dziurdziowie
(1)
Emancypantki
(1)
Faraon
(1)
Janko Muzykant
(1)
Krzyżacy
(1)
Lalka
(1)
Marta
(1)
Nad Niemnem
(1)
Nowele i obrazki
(1)
Ogniem i mieczem
(1)
Pan Balcer w Brazylii
(1)
Pan Wołodyjowski
(1)
Placówka
(1)
Potop
(1)
W pustyni i w puszczy
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Gatunek
Podręczniki dla szkół zawodowych
(5)
Literatura polska
(1)
Literatura pozytywizmu
(1)
Podręcznik dla szkół średnich
(1)
Poradniki
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. grzb. : Literatura polska.
Bibliogr. s. [254].
Cz. I - OPRACOWANIA : Ogólna charakterystyka okresu 1863-1895 ; Prądy umysłowe w Europie ; Eliza Orzeszkowa ; Bolesław Prus ; Henryk Sienkiewicz ; Adam Asnyk ; Maria Konopnicka ; Komedia i satyra ; Cz. II - WYBÓR TEKSTÓW : Publicystyka ; Nowele ; Poezje ; Pieśni robotnicze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-2875 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-31801 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Poradnik kolpoltera / Tadeusz Hussak. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego, 1964. - 149, [3] s. : il., portr. ; 21 cm.
(Biblioteka Księgarza)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-36979 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i propaganda książki. Cz. 1 / Tadeusz Hussak. - [Warszawa] : Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego, 1969. - 269, [1] s., [4] k. tabl., [1] k. tabl. złoż. : faks., fot. (w tym kolor.) ; 21 cm.
I. Liternictwo - wiadomości ogólne ; II. Liternictwo - techniki liternicze ; III. Litery plastyczne ; IV. Zastosowanie liternictwa w reklamie księgarskiej ; V. Grafika użytkowa ; VI. Znaczenie barw w reklamie ; VII. Podstawowe pojęcia z zakresu reklamy ; VIII. Środki i technika reklamy, wiadomości ogólne ; IX. Okno księgarskie - budowa, zadania, organizacja ; X. Okno księgarskie - technika i zasady dekoracji ; XI. Okno księgarskie - rodzaje wystaw ; XII. Reklama wewnątrz księgarni ; XIII. Reklama w rozmowie sprzedażowej ; XIV. Druki reklamowe ; XV. Plakat, afisz, wywieszka ; XVI. Reklama świetlna i inne formy reklamy wizualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11013/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i propaganda książki. Cz. 2 / Tadeusz Hussak. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego, 1970. - 301, [1] s.,[4] k. tabl. kolor. : il., fot., portr., rys. ; 21 cm.
REKLAMA RADIOWA, TELEWIZYJNA I FILMOWA. INNE FORMY REKLAMY DŹWIĘKOWEJ: Radio i telewizja - masowe środki upowszechniania kultury ; Formy reklamy radiowej i telewizyjne ; Reklama i propaganda książki w radio i telewizji ; Radiowęzły i ich rola w reklamie ; Nagrania dźwiękowe. Magnetofon w reklamie ; Reklama filmowa (kinowa) ; Inne formy reklamy dźwiękowej ; REKLAMA PRASOWA: Rola i znaczenie prasy ; Formy reklamy prasowej ; Reklama książki w prasie ; Recenzja i jej znaczenie ; Reklama firmy. "Public relation" ; POPULARYZACJA SZTUKI: Sztuka i jej znaczenie w życiu człowieka ; Wychowanie plastyczne ; Jak patrzeć na dzieło sztuki ; Sztuka w szkole, świetlicy, mieszkaniu ; Sztuka w asortymencie księgarskim ; Reklama wydawnictw artystyczno-graficznych ; WIADOMOŚCI O SZTUCE. PRZEGLĄD HISTORYCZNY: Charakterystyka ogólna środków wyrazu ; Geneza i rola sztuki ; Sztuka prehistoryczna ; Sztuka starożytnego Egiptu i Mezopotamii ; Sztuka starożytnej Grecji ; Sztuka rzymska ; Sztuka bizantyjska ; Architektura starożytna ; Rzeźba starożytna ; Malarstwo starożytne ; Sztuka średniowieczna ; Sztuka romańska ; Styl gotycki ; U progu sztuki nowożytnej ; Sztuka epoki odrodzenia ; Sztuka okresu baroku ; Sztuka XVIII wieku. Neoklasycyzm ; Sztuka XIX wieku ; Kubizm - kolejny przewrót ; Sztuka XX wieku ; Malarstwo polskie XIX i XX wieku ; Sztuka ludowa ; Sztuka w życiu codziennym ; WYSTAWY I TARGI. POKAZY KSIĄŻEK I REPRODUKCJI DZIEŁ SZTUKI: Potrzeba i znaczenie wystaw, targów i pokazów ; Organizacja wystaw ; Międzynarodowe Targi Książki ; Pokazy i przeglądy krajowe ; PSYCHOLOGIA W REKLAMIE: Wprowadzenie do tematu ; Potrzeba i znaczenie znajomości psychiki konsumenta ; Psychologia jako nauka ; Podstawowe procesy psychiczne ; Proces podejmowania decyzji ; Rola reklamy w kształtowaniu decyzji ; Sprzedawca - psychologiem ; ORGANIZACJA REKLAMY W RUCHU WYDANICZO-KSIĘGARSKIM: Założenia i podział zadań ; Zadania wydawcy w zakresie reklamy ; Zadania Składnicy Księgarskiej ; Zadania Centrali Księgarstwa "Dom Książki" ; Problemy współpracy i koordynacji ; ORGANIZACJA REKLAMY W PRZEDSIĘBIORSTWIE "DOM KSIĄŻKI": Komórka reklamy i jej zadania ; Pracownia plastyczna ; Baza do działalności ofertowej ; PLANOWANIE I FINANSOWANIE REKLAMY: O potrzebie planowania reklamy ; Planowanie reklamy w "Domu Książki" ; Finansowanie reklamy ; Analiza działalności reklamowej ; Znajomość przepisów w reklamie ; DZIAŁALNOŚĆ REKLAMOWA KSIĘGARNI: Zakres zadań ; Kwalifikacje pracowników ; Organizacja i planowanie reklamy w księgarni ; Informacje księgarni ; Współpraca z kolporterami ; Księgarnia a środowisko ; Kluby miłośników książki ; Reklama w księgarni specjalistycznej ; Organizacja reklamy w powiecie ; PROPAGANDA KSIŻĄKI I CZYTELNICTWA W ZAKŁADZIE PRACY: Zakład pracy - skupisko potencjalnych odbiorców książki ; Propaganda książki a sprawy postępu technicznego ; Kto w zakładzie pracy powinien współdziałać w organizowaniu propagandy czytelnictwa ; Środki i metody propagandy w zakładach pracy ; Obowiązki kolportera w zakresie reklamy i propagandy ; PROPAGANDA KSIĄŻKI I CZYTELNICTWA NA WSI. WSPÓŁPRACA KSIĘGARZA ZE SZKOŁĄ I BIBLIOTEKĄ: Środowisko wiejskie a sprawy propagandy czytelnictwa ; Sojusznicy księgarza ; Rola masowych środków przekazu ; Organizacja propagandy na wsi ; Reklama i propaganda w sieci pomocniczej ; Propagandowa rola klubów "Rolnika" i klubów "Ruchu" ; Szkoła a upowszechnianie czytelnictwa ; Współpraca księgarza i bibliotekarza ; KSIĘGARZ A ORGANIZACJE SPOŁECZNE: Organizacje społeczne i ich rola ; Związki Zawodowe ; Organizacje młodzieżowe ; Inne organizacje i stowarzyszenia ; Aktyw społęczny - przyjacielem księgarza ; PROPAGANDA CZYTELNICTWA POLSKIEJ LITERATURY WSPÓŁCZESNEJ. WSPÓŁPRACA Z PISARZAMI: Znaczenie i potrzeba propagandy polskiej literatury współczesnej ; Formy reklamy i propagandy literatury współczesnej ; Geneza i podstawy organizacyjne współpracy księgarzy z pisarzami ; Rodzaje i organizacje spotkań ; Szczegółowe obowiązki księgarń ; Znaczenie i korzyści współpracy ; MASOWE IMPREZY REKLAMOWO-PROPAGANDOWE POŚWIĘCONE KSIĄŻCE: Dni Oświaty, Książki i Prasy. Geneza, znaczenie, założenia ; Rola i meijsce księgarstwa w organizacji Dni Oświaty ; Kiermasze książek - cechy ogólne i znaczenie ; Organizacja kiermaszu ; Oprawa propagandowa kiermaszu ; Dni Książki i Prasy Technicznej ; Dni Książki Radzieckiej ; Dni Książki "Człowiek-Świat-Polityka" ; Różne akcje okolicznościowe ; Ogólnokrajowe konkursy czytelnicze ; Konkurs wystaw księgarskich ; Kampanie reklamowe specjalnych akcji sprzedażowych ; Loteria książkowa - organizacja i rola propagandowa ; SKUTECZNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ REKLAMY: Podstawy skuteczności reklamy ; Badania skuteczności reklamy ; Efektywność finansowa reklamy ; Badania reklamy księgarskiej ; Badania naukowe i ich znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11013/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(BKZ Biblioteka Kształcenia Zawodowego / red. Tadeusz Nowacki ; Związek Nauczycielstwa Polskiego)
Nauczanie programowane i zadania dydaktyczne ; Niektóre problemy użycia tekstów programowanych ; Charakterystyka maszyn dydaktycznych ; Ocena i kontrola za pomocą do nauczania ; Opis eksperymentu dydaktycznego - nauczanie programowane podstaw teletechniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-31863 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy metrologii / Janusz Rakowiecki. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego, 1972. - 345, [1] s., [3] k. tabl. złoż. : il., rys. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-26978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Wiadomości wstępne II. Książka jako przedmiot bibliografii III. Bibliograficzny opis książek i innych dokumentów IV. Układy bibliograficzne V. Urządzenia bibliograficzne w księgarni VI. Opisywanie i układanie płyt VII. Adnotacja i jej rodzaje VIII. Publikacje bibliograficzne IX. Organizacja służby bibliograficznej w Polsce X. Opracowanie spisów książek
Książka
W koszyku
- Papier, karton i tektura - Farby graficzne - Metale i stopy - Chemikalia - Materiały fotograficzne - Materiały litograficzne i retuszerskie - Materiały introligatorskie - Tworzywa sztuczne - Rozpuszczalniki organiczne - Materiały smarne - Różne materiały poligraficzne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-36963 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(BKZ Biblioteka Kształcenia Zawodowego / pod. red. Tadeusza Nowackiego)
Bibliogr. s. 236-239.
I. Miejsce oświaty zawodowej dorosłych w systemie oświatowym ; II. Możliwości rozwojowe człowieka dorosłego ; III. Zawód w społeczeństwie przemysłowym ; IV. Kształcenie wewnątrzzakładowe ; V. Tytuły kwalifikacyjne ; VI. Szkolnictwo zawodowe średnich szczebli dla pracujących ; VII. Wyższe szkolnictwo zawodowe dla pracujących ; VIII. Dokształcanie i doskonalenie kwalifikacji średnich i wyższych kadr zawodowych ; IX. Krzewienie kultury technicznej ; X. Instytucjonalizacja oświaty zawodowej dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8515 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej